Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Ajanvaraus ja maksaminen

 

Ajan voit varata sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeen kautta, pyrin päivittämään vapaita aikoja tänne. Mikäli sopivaa aikaa ei löydy, laita sähköpostilla ehdotusta sinulle sopivasta ajankohdasta, löydämme kyllä yhteisen ajan vastaanotolle.

 

Vastaanotto on maksettava ennen sen alkua. Tarkistan maksun tililtä ennen kuin aloitamme vastaanoton.

 

Maksutiedot:nettiterapia, nettipsykologi, etäpsykologi

Vastaanottaja: Heini Kantokoski

Pankki: Nordea

Tili (iban): FI28 1045 3500 9930 67

BIC: NDEAFIHH

Viesti: Nimesi ja vastaanoton ajankohta.

 

Muistathan maksaa vastaanoton ajoissa ennen vastaanottoa, niin että maksu näkyy tilillä juuri ennen käynnin alkua.

 

 

Kuinka etävastaanotto toimii?

 

Videovastaanotto:

Lähetän sinulle antamaasi sähköpostiosoitteeseen linkin, josta pääset ns. virtuaaliseen odotustilaan, josta sitten yhdistän sinut oikeana ajankohtana videovastaanotolle. Videovastaanottoa varten tarvitset internet yhteyden, mikrofonin+kuulokkeet ja kameran. Ohjelma, jota käytän on suunnattu terveydenhuollon ammattilaisille ja se on tietoturvallinen.

Mikäli et ole paikalla linkin takana avautuvassa vastaanottotilassa varattuna aikana, odotan kymmenisen minuuttia, jonka jälkeen vastaanotto on käytetty eikä vastaanottomaksua palauteta.

 

Puhelinvastaanotto:

Soitan numeroon (oltava suomalainen liittymä), jonka olet varauksen yhteydessä antanut.

Jos asiakas ei vastaa ensimmäiseen soittoon, yritän kerran uudelleen. Sen jälkeen vastaanotto on käytetty, eikä maksua enää palauteta.

 

Sähköpostivastaanotto:

Ennen sähköpostivastaanottoa sovimme sähköpostien alustavasta määrästä, lyhyesti sisällöstä (tavoitteesta) ja siitä, käytetäänkö niitä omana palvelunaan vai videoyhteyden / kotikäyntien rinnalla.

Vastausajat sähköposteissa ovat normaalina arkena 1-2 vuorokautta. Loma-aikoina vastausajat voivat olla pidempiä, mutta ilmoitan poikkeuksista aina erikseen. Käytän SSL-suojattua sähköpostia.

 

 

Vastaanoton peruminen / siirto

 

Varattua vastaanottoa ei voi perua mutta vastaanoton ajankohtaa voi siirtää, kunhan sen tekee viimeistään vuorokautta ennen palvelun alkua, sähköpostilla tai tekstiviestitse.

 

Mitä tahansa kysymys jäi mietityttämään, ota yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.

 

 

Potilasturvallisuus ja tietosuoja:

 

Psykologi on Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirasto Valviran laillistama ammattihenkilö. Psykologi on sitoutunut noudattamaan Suomen Psykologiliiton hyväksymiä ammattieettisiä sääntöjä. Psykologi pitää salassa asiakkaansa luottamukselliset tiedot.

Lue lisää rekisteriselosteesta.